Wat is dat nu precies, de AI Trainer module van Kare Knowledgeware?

Een AI Trainer brengt organisaties een stap verder in de visie om tot 95% van de interacties met klanten te automatiseren, en geeft agenten en supervisors de mogelijkheid om AI modellen te observeren, te valideren en de digitale interacties snel te verbeteren.


• De AI Trainer stelt ondernemingen in staat om meer zaken succesvol op te lossen door automatisering, wat op zijn beurt de nauwkeurigheid verbetert, de kosten per interactie verlaagt en de klanttevredenheid verhoogt;

• De AI Trainer stelt bedrijven in staat hun agenten om te scholen tot AI deskundige trainers, gebruikmakend van de kennis binnen een organisatie en de kennis van de klanten – agenten worden in staat gesteld om op te gaan in het tijdperk van AI;

• De steeds meer groeiende functionaliteit aan het Kare AI-portfolio brengt bedrijven een stap verder in zijn visie om 95% van klantinteracties te automatiseren.

Kare Knowledgeware, het AI knowledge automation platform dat ervoor zorgt dat de klanttevredenheid op elke niveau verhoogt, heeft als basis de Kare AI Trainer, een unieke human-in-the-loop (HITL) tool voor digitale conversaties.

Terwijl de meeste kunstmatige intelligentie (AI) systemen de inzet van zeer gespecialiseerde data scientists vereisen, stelt de krachtige eenvoud van de Kare AI Trainer agents met domeinkennis, conversational designers en contentmanagers in staat om de AI-modellen autonoom te sturen en te verbeteren. Als gevolg hiervan kunnen bedrijven meer digitale dialogen succesvol afronden, waardoor de nauwkeurigheid verbetert, de kosten per interactie worden verlaagt en de klanttevredenheid wordt verhoogt.

Human-in-the-loop systemen, waarbij gebruikers van het systeem informatie en kennis leveren voor AI training, zijn essentieel voor veel toepassingen en de voortdurende rijping van AI in de omnichannel omgeving. De Kare AI Trainer is de unieke HITL tool die is opgenomen in de klantinteractie van organisaties. Binnen de Kare AI Trainer tonen dashboards en verbetermogelijkheden de prestaties van de AI-methodiek en geven ze aan waar het graphic clustering model van Kare aanvullende training nodig heeft. Een eenvoudig te gebruiken interface stelt niet-technisch personeel met domein- of bedrijfsexpertise in staat de AI-prestaties te verbeteren.

De AI trainingsloop



“Door de drempel naar AI-adoptie binnen de klantinteracties te verlagen, zorgt de Kare AI Trainer voor een revolutie in de manier waarop bedrijven hun AI-modellen voor automatisering implementeren, onderhouden en aanpassen”, zegt Steyn Elshout, consultant bij Kare Knowledgeware Nederland. “Ondernemingen hoeven niet langer zeer gespecialiseerde data scientists in te huren om hun machine learning modellen te programmeren.”

“Met de AI Trainer worden ondernemingen autonoom door gebruik te maken van hun interne customer service subject matter experts, zoals agenten en supervisors, om kennis in te bedden in hun bestaande AI-architectuur”, zegt Paul den Uijl, eigenaar van huXam, partner van Kare Knowledgeware. “De Kare AI Trainer betekent een gedurfde stap naar de toekomst van werk, waar agents en andere medewerkers met domeinkennis in staat worden gesteld om deel te nemen aan het tijdperk van AI.”

Met de Kare AI Trainer biedt Kare Knowledge organisaties de mogelijkheid om 95% van de interacties met klanten te automatiseren. Om dit te bereiken, moeten machine learning modellen zoals context detection, NLP en query clustering continu verbeteren in de loop van de tijd. Hoe goed een model in het lab ook presteert, de prestaties dalen drastisch zodra het op echte klantinteracies wordt toegepast. Daarom moeten machine learning modellen voortdurend opnieuw worden getraind met menselijke hulp om gelijke tred te houden. De Kare AI Trainer is ingebouwd in het Kare platform en kan door iedereen worden gebruikt om hun machine learning modellen te hertrainen met als doel de efficiëntie te verhogen. Kare Knowledgeware maakt weer deel uit van de huXam Service Cloud, een omnichannel customer journey management applicatie voor middelgrote en grote organisaties.

Steyn zegt verder: “AI heeft het potentieel om het spel te veranderen, maar AI-systemen zijn niet perfect. Human-in-the-loop AI training kan de gaten opvullen die machines misschien missen. In dit nieuwe AI-tijdperk levert Kare Knowledgeware state-of-the-art producten die de kosten zullen verlagen en de CX zullen verbeteren.”

Kare’s visie om 95% automatisering van klantinteracties te bereiken wordt ondersteund door haar AI en automatiseringsproducten. Deze bevatten self service tools – AI Virtual assistant, enterprise AI search en AI webform ondersteuning – en agent empowerment tools, waaronder Agent Assist. Inzicht in de klant omvat Customer Feedback Management en interaction Analytics, die een prominente plaats innemen in de Kare suite van AI-gebaseerde producten.

De Kare AI Trainer is in 2018 geïntroduceerd tijdens de eerste samenwerkingen van Kare binnen corporate organisaties. Sinds die tijd ondersteunt Kare de klantinteractie van een groot aantal organisaties binnen UK, Nederland en Duitsland. Bekende namen hierbij zijn British Gas, Aegon, UWV en Mindful Chef. Kare heeft hierbij de positie van AI Kennismakelaar en ondersteuner van digitale klantinteracties.

Kare Knowledgeware – Klantverwachting.nl

Kare versnelt de digitale transformatie binnen organisaties via haar Kare Mind platform. Dit platform is een zeer vooruitstrevende manier om de customer experience en klantgerichtheid van organisatie snel en met weinig moeite te vergroten. Door bedrijfsprestaties op schaal te combineren met de eenvoud voor consumenten, stelt Kare Knowledgeware organisaties in staat om klantinteracties eenvoudig aan te passen aan de veranderende behoeften van service- en verkoopteams en hun eindklanten. Dit resulteert in een hogere productiviteit, klanttevredenheid en kostenbesparing. Kare biedt een dynamisch platform voor klantervaring dat wordt aangedreven door kunstmatige intelligentie (AI), een ‘witte-handen’-benadering van uitgebreide zakelijke diensten en eenvoudige, naadloze integratiemogelijkheden met bijna alle API gebaseerde bedrijfssystemen, waaronder Salesforce, Zendesk, Oracle en Soutron.

WIJ DRAGEN BIJ AAN EEN UITZONDERLIJK KLANTCONTACT Explore, Engage &  Experience

Kare wordt in Nederland vertegenwoordigd door Steyn Elshout, de technische ondersteuning vindt plaats via huXam, partner van Kare.

Geef een antwoord

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *